Nóri & Zoli - Wedding


   Nórit és Zolit egyáltalán nem ismertem, egészen addig, míg fel nem kerestek, hogy szeretnék, ha én örökíteném meg életük fontos pillanatait! <3
   Egy mindig mosolygós, vidám párral találkozhattam először az esküvői megbeszélésen, majd Edelényben a jegyesfotózáson. Mindkét találkozás abszolút kellemes élmény volt számomra! Ígyhát gondolhatjátok, hogy az esküvő is szuper hangulatú volt mindvégig! Gyönyörű helyszín, nagyon ízléses dekor, egy mesésen szép menyasszony, kedves vőlegény és még sorolhatnám a nap kulcsszavait, de szeretném, hogy a fotók árulkodjanak helyettem ^_^
   Nagyon örülök, hogy megismerhettem őket és hogy bizalmat szavaztak nekem első perctől kezdve! <3


 

Get In Touch

Meet The Author

   Szeghalmi Andrea vagyok. Fotós.
   Mióta az eszemet tudom, fotós vagyok :) Igaz, régen nem olyan eszközök álltak a rendelkezésemre, mint ma. Mindig odáig voltam a fotókért és minden családi eseményt szerettem megörökíteni. Talán valamilyen szinten Édesapámtól örököltem ezt.
   2014 elejétől végre megadatott, hogy ne csak a szememmel lássam a szépet, de legyen megfelelő eszköz is a kezemben ahhoz, hogy megörökítsem azt.
"Hivatalos" pályafutásom kezdete: 2014. november 10. ^_^

Az én lencsémen keresztül ilyen a szép :)
Fogadd szeretettel!
SA.