Karol & Szili - Wedding


   2015 első esküvője volt számomra Karol és Szili Nagy Napja :) drága sógorom és sógornőm menyegzője.
   Hangulatos, tavaszi, napsütéses, virágos, barkás, szép menyegző. Egyszerű és nagyon ízléses volt minden részletében... kezdve a menyasszony ruhájától, frizurájától, sminkjétől egészen a dekorációig. Na és a kedvencem: tele volt érzelmekkel! Mivel a miénk tavaly volt, ezért - és őszintén amúgy is - maximálisan bele tudom élni magam mindenki esküvőjébe, ahol fotózok. Itt sem volt ez másként... tele volt érzelmekkel minden perce. Kezdve az első találkozástól, ami hatalmas mosolyt csalt a vőlegény és persze a "stáb" arcára is, a polgári és egyházi házasságkötésen át, ahol néha mindenki szeme könnybe lábadt, egészen a vacsoráig. Minden alkalom tartogatott örömkönnyeket, mosolyokat és önfeledt kacagást. A fotósarok különösen nagy sikert aratott a meghívottak - főleg a (nagy)gyerekek - körében :D

   No, de beszéljenek helyettem a képek:


Sok boldogságot Karol és Szili! <3 Isten áldja házasságotok minden napját!

...és íme a személyreszabott, kézzel készített mini album + dobozka, DVD tartó, személyreszabott DVD-k:


 

Get In Touch

Meet The Author

   Szeghalmi Andrea vagyok. Fotós.
   Mióta az eszemet tudom, fotós vagyok :) Igaz, régen nem olyan eszközök álltak a rendelkezésemre, mint ma. Mindig odáig voltam a fotókért és minden családi eseményt szerettem megörökíteni. Talán valamilyen szinten Édesapámtól örököltem ezt.
   2014 elejétől végre megadatott, hogy ne csak a szememmel lássam a szépet, de legyen megfelelő eszköz is a kezemben ahhoz, hogy megörökítsem azt.
"Hivatalos" pályafutásom kezdete: 2014. november 10. ^_^

Az én lencsémen keresztül ilyen a szép :)
Fogadd szeretettel!
SA.