Kovács Family - Anniversary Session

   ... És újra elérkezett a nap, amikor a Kovács családot fotózhattam. Egy szuper délutánt töltöttünk együtt!
   Immár, ez a negyedik közös fotózás. Ez alkalommal Dani és Gabi 6. házassági évfordulójának alkalmából fotózhattam őket! {{ Ezúton is kívánok további sok boldogságot, Isten áldja meg kezetek munkáját mindenben! }}
Minden alkalommal ámulok, hogy mennyire összetartoznak, csodás kis családot alkotnak. Sokat tanulok tőlük a fotózások alatt :) Dorka nagyot nőtt az utóbbi fotózás óta! Minden percben csak csodálni tudtam, mekkora hölggyé cseperedett kicsivel több, mint fél év alatt! Na és azok a gyönyörű kék szemek... Oda meg vissza vagyok! :)
   A fotózásra készülődve mondta Gabi, hogy én vagyok a családi fotósuk. Nincsenek rá szavak, hogy leírjam, mekkora megtiszteltetés ez számomra és milyen jól esett hallani! Kimondhatatlanul hálás vagyok, hogy megismerhettem őket és ilyen kedves barátokra találtam személyükben.

   Nagyon szerettem ezt a fotózást (is). Egyetlen pléddel indultunk útnak, "fölösleges" kellékek nélkül, teljes mértékben lifestyle fotók lettek. Számomra egyik legkedvesebb sorozat :


 

Get In Touch

Meet The Author

   Szeghalmi Andrea vagyok. Fotós.
   Mióta az eszemet tudom, fotós vagyok :) Igaz, régen nem olyan eszközök álltak a rendelkezésemre, mint ma. Mindig odáig voltam a fotókért és minden családi eseményt szerettem megörökíteni. Talán valamilyen szinten Édesapámtól örököltem ezt.
   2014 elejétől végre megadatott, hogy ne csak a szememmel lássam a szépet, de legyen megfelelő eszköz is a kezemben ahhoz, hogy megörökítsem azt.
"Hivatalos" pályafutásom kezdete: 2014. november 10. ^_^

Az én lencsémen keresztül ilyen a szép :)
Fogadd szeretettel!
SA.